Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Karuskevich M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Karuskevich M. Fatigue failure prediction for fuselage skin made of alclad aluminium alloy [Електронний ресурс] / M. Karuskevich // Наукоємні технології. - 2013. - № 2. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_2_4
| 2. |
Karuskevich M. Deformation relief as an indicator of Rebinder effect [Електронний ресурс] / M. Karuskevich, T. Maslak, G. Seidametova // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_1_16 Представлено методику і попередні результати дослідження впливу флуктуацій температури на втому плакованого алюмінієвого сплаву Д16АТ. Інкубаційна стадія втоми досліджувалася шляхом аналізу деформаційного рельєфу поверхні. Температурний режим випробувань відповідає діапазону температур конструкції літака на аеродромі. Рівень циклічних напружень близький до напружень, які діють на літак при русі його по поверхні злітно-посадкової смуги.
| 3. |
Karuskevich M. Estimation of negative side effects caused by the corrosion preventive compounds [Електронний ресурс] / M. Karuskevich, T. Maslak, O. Lynnyk, V. Oleksiuk // Вісник Тернопільського національного технічного університету. - 2015. - № 3. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tstub_2015_3_7
| 4. |
Karuskevich M. V. Deformation relief as an indicator of the temperature fluctuations influence on the fatigue damage accumulation [Електронний ресурс] / M. V. Karuskevich, T. P. Maslak, V. V. Kravchenko, О. P. Klymenko // Проблеми тертя та зношування. - 2016. - № 2. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2016_2_12 Представлено методику і попередні результати дослідження впливу флуктуацій температури на втому плакованого алюмінієвого сплаву Д16АТ. Інкубаційна стадія втоми досліджувалася шляхом аналізу деформаційного рельєфу поверхні. Температурний режим випробувань відповідає діапазону температур конструкції літака на аеродромі. Рівень циклічних напружень близький до напружень, які діють на літак при русі його по поверхні злітно-посадкової смуги.
| 5. |
Ignatovich S. Skin surface extrusion/intrusion structure as an indicator of aging aircraft fatigue [Електронний ресурс] / S. Ignatovich, M. Karuskevich, O. Korchuk, T. Maslak, A. Pyshchyk // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 2. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_2_11 Розглянуто новий підхід до визначення накопиченого втомного пошкодження конструкцій літаків, які мають значний наліт і потребують оцінки фактичного залишкового ресурсу. В якості показника накопиченого втомного пошкодження розглянуто насиченість деформаційного рельєфу поверхні обшивки літака, виготовленої з плакованих алюмінієвих сплавів. Деформаційний рельєф є сукупністю екструзій, інтрузій та стійких смуг ковзання, які формуються і розвиваються в процесі циклічного навантажування. Можливість кількісної оцінки деформаційного рельєфу доведена в попередніх роботах авторів. Проблемним моментом раніше запропонованого методу була необхідність моніторингу стану поверхні від самого початку експлуатації літака, тому що деформаційний рельєф виявлявся тільки на попередньо підготовлених поліруванням ділянках поверхні і відображав пошкодження, накопичене за період моніторингу. Це обмежувало можливості оцінки стану елементів конструкції старіючого парку літаків. В основі нового методу лежить фундаментальна властивість смуг ковзання - їх стійкість, тобто здібність повторно виходити на поверхню після полірування поверхні і циклічного навантажування. Актуальність методу підтверджена результатами статистичного дослідження, яке показало, що в теперішній час в світі не використовується більше 2000 літаків старіючого парку літаків. Враховуючи велику кількість літаків, експлуатація яких припинена в зв'язку з невизначеністю фактичного залишкового ресурсу, новий метод має значне практичне значення. Наведено дані про природу деформаційного рельєфу поверхні, показано, що екструзії, інтрузії та смуги ковзання можна спостерігати на поверхні плакованих конструкційних алюмінієвих сплавів засобами оптичної мікроскопії, наведено дані про еволюцію насиченості деформаційного рельєфу поверхні. Представлено результати оригінальних експериментів, які вказують на можливість виявлення стійких смуг ковзання на обшивці літаків зі значним напрацюванням і кількісної оцінки накопиченого втомного пошкодження.
| 6. |
Karuskevich M. V. Variability of the fatigue indicator sensitivity as a way to its multiple functionalities [Електронний ресурс] / M. V. Karuskevich, T. P. Maslak, S. S. Salii, O. P. Lynnyk // Проблеми тертя та зношування. - 2019. - № 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2019_1_5 Показано можливість зміни чутливості індикаторів втоми відповідно до умов навантажування об'єктів, втомне пошкодження яких контролюється. Розробка індикаторів втоми є результатом багаторічних досліджень втомного пошкодження монокристалічного алюмінію та полікристалічних алюмінієвих сплавів, що проводяться в Національному авіаційному університеті. В основі досліджень є процес формуванням деформаційного рельєфу на поверхні алюмінієвого сплаву Д16АТ під дією циклічних навантажень, а також тісна кореляція між інтенсивністю рельєфу та режимами навантаження. Представлено концепцію індикатора втоми, що може реагувати на експлуатаційні навантаження різних конструктивних елементів літака так само як і на навантаження інших металевих конструкцій. Чутливість індикаторів втоми суттєво залежить від перерозподілу напружень в перерізах індикатору. Запропоновано кількісну характеристику - коефіцієнт чутливості. Зміною геометрії індикаторів можна досягти чутливості, необхідної для реагування стану поверхні індикатору на зовнішнє механічне навантажування. Оптимізація геометрії індикаторів досягається застосуванням методу скінченних елементів. Важливим результатом роботи є також перевірка працездатності індикатора при дії стискаючих напружень. Показано, що в діапазоні визначених напружень стискання розглянута геометрія індикаторів не призводить до втрати стійкості. Таким чином, показана можливість застосування запропонованих індикаторів втоми для оцінки накопиченого втомного пошкодження елементів конструкцій літака, які працюють в умовах розтягу та стиску.
| 7. |
Karuskevich M. V. Influence of accumulated fatigue damage on crack propagation in alclad aluminum alloy [Електронний ресурс] / M. V. Karuskevich, S. V. Shchepak, O. I. Shchur, A. V. Plashchinskaya // Наукоємні технології. - 2013. - № 1. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_1_5
|
|
|